Monday, July 4, 2011

Tattoo's!:X ♥.

''Tatuajul nu e un simplu desen pe piele,e o puternica poveste despre tine......''...gindul asta mi-a staruit mereu in minte....


Intotdeauna mi-au trecut si imi trec prin minte noianuri de idei care ramin consemnate in launtricul meu,sunt inspirate de o anume atmosfera,stare sufleteasca.Si intr-una din zilele mele mai inspirata m-a vizitat ideea de a-mi incrusta ceva pe piele.......pendulind intre ''da'' sau ''nu''....am deci ca pina la urma e ''DA!''...i-am comunicat vestea prietenei mele celei mai bune care deasemenea era stapinita de aceasta idee asa ca am decis amindoua ca :''Trupul nostru este hramul nostru...asa ca trebuie sa-i vopsim peretii''.Alegerea desenului nu a fost una complicata.Eu mi-am ales un ''Crin'' - deoarece am perceput atunci aceasta floare ca fiind un irepresibil accent al fragilitatii,o fantasma zvelta ce oglindeste scurgerea lenta a timpului,un tumult de simtaminte candide am simtit atunci,asa simt si acum fata de aceasta floare.Prietena mea a optat pentru 3 stelute pentru ca si-a inchipuit faptul ca-omul in viata e un vesnic calator printre stele fiind macinat in sufletul sau de rasunetul iscoditor a suprematiei!.:)

Iata tatuajul meu.:)!.
Iar asta este cel al prietenei mele,Alisa!:).

Inainte de a va face un tatuaj va consiliez sa va uitati la aceste filmulete:
http://www.youtube.com/watch?v=hRrj1wHY1So&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=qub7nVqVXNo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=OH_pxxVa3DU&feature=related


Good Luck!:*.

1 comment: